Προκαλώντας τους καταναλωτές να αψηφήσουν τους εχθρούς του και να «σπάσουν τον κωδικό» (“Crack the Case”), οι θεατές μεταφέρονται σε ένα επικό ταξίδι με τρένο, δίπλα στην εκθαμβωτική νέα συμπρωταγωνίστρια του Bond, Bérénice Marlohe.Στον αέρα από τις 20 Σεπτεμβρίου, η διαδραστική εμπειρία ξεκινά ακριβώς εκεί που το τηλεοπτικό σποτ τελειώνει, με τη σαγηνευτική Bérénice να προσκαλεί τους θεατές στο τρένο, πριν αυτό ξεκινήσει το ταξίδι του σε ένα καταπληκτικό σκηνικό με χιονισμένα βουνά. Εκεί, μέσα από μία σειρά δοκιμασιών, οι θεατές καλούνται να «σπάσουν τον κωδικό» της βαλίτσας, προστατεύοντας παράλληλα το περιεχόμενό της από τους αδίστακτους εχθρούς του Bond.
Γυρισμένη στα Shepperton Studios, η διαδραστική καμπάνια έρχεται να αποτίσει φόρο τιμής στο θρυλικό James Bond, αξιοποιώντας στοιχεία από τις προηγούμενες ταινίες του. Η ιδέα του τρένου προέκυψε από χαρακτηριστικά σκηνικά των ταινιών του Bond, όπως τα εμπνεύστηκε ο Ken Adam, ενώ παρόμοια σκηνικά με αυτά των ταινιών James Bond χρησιμοποιήθηκαν σε όλη την καμπάνια.
http://www.ilovestyle.com/article/4923/o-james-bond-stin-pagkosmia-kampania-diasimis-mpyras
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου